16 november Inloopspreekuur 'Ervaring opdoen actieve openbaarmaking'
Activiteitendata
- -
- Digitaal via Teams
Heb je vragen over de werkdefinities van de informatiecategorieën of over het openbaar maken via de Woo-index? Via digitale inloopspreekuren kun je deze gaan stellen. De inloopspreekuren vinden maandelijks plaats en zijn bedoeld voor alle organisaties die onder de Wet open overheid vallen.
Op dit moment zijn er vastgestelde werkdefinities van de eerste vijf informatiecategorieën (tranche 1). Het gaat om: Woo-verzoeken en -besluiten, Organisatie en werkwijze, Bereikbaarheidsgegevens, Vergaderstukken decentrale overheden en Convenanten Het is de bedoeling dat organisaties deze werkdefinities gaan gebruiken bij het actief openbaar maken van de betreffende categorieën. Om hierbij te ondersteunen organiseren Programma PLOOI, RDDI en KOOP/Logius dit inloopspreekuur.
Aanmelden voor het inloopspreekuur op 16 november kan met onderstaand formulier. Om zoveel mogelijk vragen te kunnen beantwoorden, is het handig als je je vragen voorafgaand aan de bijeenkomst naar ons toestuurt. Dat kan via hetzelfde formulier.
Op de volgende momenten staan ook inloopspreekuren gepland:
- Dinsdag 12 december 2023 van 11.00 tot 12.00 uur
- Donderdag 11 januari 2024 van15.30 tot 16.30 uur
- Donderdag 15 februari 2024 van 15.30 tot 16.30 uur